KURS OG FOREDRAG

Kurs og foredrag

Våre bedriftskurs

Trine Rode Kristiansen har 15 års erfaring fra å gjennomføre bedriftstilpassede kurs

og jobber med følgende temaer uavhengig av bransje:

Kommunikasjon - relasjonskompetanse - menneskebehandling - salg - klagehåndtering - møter mellom mennesker og hvordan skape gode opplevelser for andre

Vi er mer opptatt av menneskebehandling fremfor kundebehandling,

og er ikke så opptatt av hva dere kaller deres kunder, kanskje kjenner du dem bedre som:

Gjester, reisende, besøkende, passasjerer, medlemmer, klienter, brukere, lånere, kollegaer, pasienter og pårørende for å nevne noen.

Faghandel

Vi anbefaler SERVICESKOLEN, vårt nettkurs som første ledd i opplæringen. Kurset er aktuellt for alle som jobber med faghandel.  Kurset har som mål å gi deg bedre innsikt i hvordan du kommuniserer med andre, samt hva som skal til for å oppnå et godt møte med andre mennesker eller om du ønker å oppnå et bra salg. Det er de samme prinsippene som gjelder for å bygge gode relasjoner, få til et salg, håndtere en klage eller gjennomføre et bra møte med en kunde eller kollega.

I etterkant av nettkurset kan vi arrangere personlig utvikling digitalt eller fysisk, en til en eller grupper.

Vi tilpasser oss deres fagområde og bransje med mer konkrete eksempler og kan skreddersy trening.  Vi trener på kommunikasjon, løser relevante gruppeoppgaver og sikrer flyt i samarbeidet mellom avdelinger.

Helsearbeid

Vi anbefaler SERVICESKOLEN, vårt nettkurs som første ledd i opplæringen. Serviceskolen passer alle som jobber med helse og møter mellom mennesker.  Kurset har som mål og gi deg bedre innsikt i hvordan du kommuniserer med andre, hvordan dette påvirker pasienter eller pårørende samt hva som skal til for å oppnå et godt møte med andre mennesker.

Det er de samme prinsippene som gjelder for å bygge gode relasjoner, gjennomføre en bra samtale med en bruker, eller håndtere en klage.

Vi tilpasser oss deres helsefagområde med konkrete eksempler og kan skreddersy trening.  Vi trener på kommunikasjon, løser relevante gruppeoppgaver og sikrer flyt i samarbeidet mellom avdelinger.

Bygg og eiendom

Vi anbefaler SERVICESKOLEN, vårt nettkurs som første ledd i opplæringen. Serviceskolen passer  alle som jobber med bygg, anlegg eller eiendom  og som møter andre mennesker.  Kurset gir deg bedre innsikt i hvordan du kommuniserer med andre, samt hva som skal til for å oppnå et godt møte med andre mennesker.

Det er de samme prinsippene som gjelder for å bygge gode relasjoner, få til et salg, håndtere en klage eller gjennomføre et bra møte med en kunde, leverandør eller kollega.

Vi tilpasser oss deres bransje med mer konkrete eksempler og kan skreddersy trening.  Vi trener på kommunikasjon, løser relevante gruppeoppgaver og sikrer flyt i samarbeidet mellom avdelinger.

Servering og vertskap

Vi anbefaler SERVICESKOLEN, vårt nettkurs som første ledd i opplæringen. Serviceskolen passer alle som jobber i servicenæringen uavhengig av hvilken stilling du har.  Kurset har som mål å gi deg bedre innsikt i hvordan du kommuniserer med andre, samt hva som skal til for å oppnå et godt møte med andre mennesker. Det er de samme prinsippene som gjelder for å bygge gode relasjoner, skape en god opplevelse, håndtere en klage eller gjennomføre et bra møte med en gjest, besøkende eller en kollega.

Bank/Forsikring/IT

Vi anbefaler Serviceskolen, vårt nettkurs som første ledd i opplæringen. Serviceskolen passer alle som møter andre mennesker i sin jobb.  Kurset har som mål og gi deg bedre innsikt i hvordan du kommuniserer med andre, og hva som skal til for å oppnå et godt møte med andre mennesker. Det er de samme prinsippene som gjelder for å bygge gode relasjoner, få til et salg, håndtere en klage eller gjennomføre et bra møte med en kunde eller kollega.

Kundesenter

Vi anbefaler SERVICESKOLEN, vårt nettkurs som første ledd i opplæringen. Serviceskolen passer alle som jobber med mennesker uavhengig om møtene er fysiske eller digitale. Kurset har som mål og gi deg bedre innsikt i hvordan du kommuniserer med andre, samt hva som skal til for å oppnå et godt kundemøte på telefon, mail, chat eller ansikt til ansikt. Det er de samme prinsippene som gjelder for å bygge gode relasjoner, få til et salg, håndtere en klage eller gjennomføre et bra møte.

Vi tilpasser oss deres kundesenter og fagområde mer konkrete eksempler og kan skreddersy trening.  Vi trener på kommunikasjon, løser relevante gruppeoppgaver og sikrer flyt i samarbeidet mellom avdelinger.

SERVICESKOLEN - MODERNE E-LÆRING

Lær hvordan du skaper verdi og resultater gjennom personlig service og god menneskebehandling!

SE VÅR INTRODUKSJONSFILM NEDENFOR

Foredrag

Jeg holder gjerne foredrag, fyllt med energi og engasjement!

Jeg skreddersyr alltid og ingen foredrag er copy/paste, hva vil dere jeg skal snakke om?

Min verdier handler om menneskene i bedriften og hvordan vi skal få dem til å bli mer

verdifulle som enkeltindivider og sammen.

Kontakt Trine