RÅDGIVNING

Rådgivning

RAMMEVERKTØY,

FOR PROFESJONELL KUNDEBEHANDLING

OG KLAGEHÅNDTERING

Vi lager rutiner for gjennomføring av kundebehandling og klagehåndtering i avdelingen/bedriften. Målet er å sikre effektivitet og lønnsom klagehåndtering både økonomisk og omdømmemessig. Vi styrker de ansattes trygghet og mandat til å løse hver eneste klage på best mulig måte. Vi du vite mer og hvordan?




Kontakt

PERSONLIG UTVIKLING

OG OPPLÆRING


Ønsker du en-til- en opplæring? Jeg  har god erfaring fra for å utvikle enkeltindividet. Vi kan møtes på web, eller ha fysiske møter og treninger. Fast timepris eller pakkepris. Vi du vite mer om hvordan jeg kan tilrettelegge helt spesielt for deg?





Kontakt

STANDARD FOR GODE

KUNDEOPPLEVELSER

Dette er noe av det morsomste jeg jobber med. Hva er en god kundeopplevelse her hos oss?

Det må faktisk defineres, snakkes om og trenes på for å klare å etterleve dette i praksis.   Nå er det snakk om å skape det lille ekstra, sette inn opplevelsesgiret, påvirke kundens sanser og skape de store opplevelsene. Kan du la være å kurse dine ansatte i dette? Med små grep kan dere skape store opplevelser. Vi dere høre mer?




Kontakt
Share by: