Langsiktig samarbeid
Med samarbeid over tid skaper vi suksesshistorier og endrer kommunikasjon og atferd til fordel for kunden,
ďťżmedarbeideren og bedriften!
En suksesshistorie om langsiktig samarbeid
Daglig leder i HAKI NORGE kontaktet meg i 2018, med ønske om å skape en ny og bedre kundekultur i en bedrift med mange års fartstid. HAKI har vært et etablert navn innen stillasindustrien i mer enn 60 år.
Vi startet med et 3 - timers kurs i kundeservice for alle ansatte i 2018, vel vitende om at det skal mer til for å skape den nye og bedre kundekulturen de ønsket seg.
Nå har kundekulturen vært etablert i mange år allerede, og vi har hatt flere kurs og samtaler for å styrke internkommunikasjon og samarbeid på tvers av roller. I tillegg har vi alltid felles fokus på hvordan vi kan være best for kunden. Jeg har gjennomført flere eksklusive kundeundersøkelser for HAKI, som gjør at de til enhver tid vet hva som forventes av deres kunder. Vårt langsiktige samarbeid har vært en suksess og en gledelig historie!
Uansett bransje, det handler om mennesker!
Fag og produkt kan læres – forståelse for mennesker må utvikles
Bygg og eiendom
Eiendomsselskaper, bygg/anlegg, boligforvaltning, elektriske tjenester og produkter, VVS produkter og tjenester.
Support og kundeservice
Kundeservice og faglig support kobineres best med å skape gode menneskemøter. Med små endringer kan store resultater skapes.
Eksempel på samarbeid over tid
Opplæring
Kurs og opplæring i nyttige relevante temaer for å utvikle god interntkultur og kundekultur basert på bedriftens verdier.
Personlige samtaler
Jeg blir godt kjent med medarbeiderne, som fører til personlig utvikling og mer bevissthet rundt egen kommunikasjon og atferd.
Work shops
Vi kombinerer erfaring og kunnskap og utfordrer våre gamle mønstre. Godt samarbeid internt og god kundekultur etableres over tid. Det er ingen quick fix.
Kundeundersøkelser
For å utvikle oss trenger vi også verdifulle tilbakemeldinger fra kundene. Slik styrker vi medarbeiderne og omdømmet.










