Langsiktig samarbeid
Med samarbeid over tid skaper vi suksesshistorier og endrer kommunikasjon og atferd til fordel for kunden,
ďťżmedarbeideren og bedriften!
En suksesshistorie om langsiktig samarbeid
Daglig leder i HAKI NORGE kontaktet meg i 2018 med ønske om å skape en ny og bedre kundekultur i en bedrift med mange års fartstid. HAKI har vært et etablert navn innen stillasindustrien i mer en 60 år.
Vi startet med et 3 timers kurs i kundeservice for alle ansatte i 2018, vel vitende om at det skal mer til for å skape den nye og bedre kundekulturen de ønsket seg.
Nå har kundekulturen vært etablert i mange år allerede og vi har hatt flere kurs og samtaler for å styrke internkommunikasjon og samarbeid på tvers av roller
Uansett bransje, det handler om mennesker!
Fag og produkt kan læres – menneskekompetanse må utvikles!
Bygg og eiendom
Eiendomsselskaper, bygg/anlegg, boligforvaltning, elektriske tjenester og produkter, VVS produkter og tjenester.
Support og kundeservice
Kundeservice og faglig support kobineres best med å skape gode menneskemøter.
Eksempel på samarbeid over tid
Opplæring
Kurs og opplæring i nyttige relevante temaer for å utvikle god interntkultur og kundekultur basert på bedriftens verdier.
Personlige samtaler
Jeg blir godt kjent med medarbeiderne som fører til personlig utvikling og mer bevissthet rundt egen kommunikasjon og atferd.
Work shops
Vi kombinerer erfaring og kunnskap og utfordrer våre gamle mønstre. Godt samarbeid internt og god kundekultur etableres over tid, det er ingen quick fix!
Kundeundersøkelser
For å utvikle oss trenger vi også verdifulle tilbakemeldinger fra kundene. Slik styrker vi medarbeiderne og omdømmet.