Mine verdier handler om mennesker!

Ekte, engasjert og empatisk!

Jeg brenner for å utvikle mennesker og hjelpe dem til en bedre forståelse av seg selv og andre, samt

betydningen av bevisst kommunikasjon og atferd!


Gjennom enkel psykologi, kommunikasjon og relasjonskompetanse lærer du hvordan god menneskebehandling gir deg større mulighet til å lykkes i møte med andre. Idag forventer kunder og kollegaer mer en kunnskap om fag, produkt og tjenester, de vil bli tatt på alvor som individ.


Du må bruke både hodet og hjertet for å nå frem til andre – og jeg viser deg hvordan, samtidig som du skal trives på jobb!

Bli kjent med Trine

Hva mener mine kunder om samarbeidet?

Kom i gang

Trine Rode Kristiansen

Gründer, foreleser, mamma og pårørende

✉ trine@kundeserviceskolen.no   ✆ 900 86 801 

Jeg har 40 års erfaring fra service, salg og kundebehandling gjennom ulike roller i Internasjonale bedrifter