REFERANSER

Referanser

«Jeg hadde opprinnelig ikke trua på at vi trengte dette kurset, men der tok jeg grundig feil!»

– Kundeserviceansatt, HAKI Norge

CONFEX NORGE

«Vi i Confex har vært så heldige og samarbeidet med Trine i over 15 år, og vår erfaring er at hun vet hva hun snakker om. Med sin bakgrunn og smittende engasjement, har hun en spennende tilnærming til kundebehandling. Hun jobber tett på deltagerne for å få dem til å forstå viktigheten og se helheten av god kundebehandling – og til å tenke nytt og annerledes! Jeg vil anbefale Trine på det varmeste! En utrolig dyktig foreleser både innenfor service, salg og klagehåndtering. Dette er en som virkelig brenner for kundeservice og mennesker!»

Corinne Hilde Fjellås, Sr Project Manager – Confex Norge

HAKI NORGE

«Vi har jobbet med Kundeserviceskolen over en periode på 6 måneder. Vi lærte masse om oss selv, våre kunders behov og hvordan vi kan ha fokus på god kundekultur og mer fornøyde kunder fremover. Trine har en naturlig væremåte som passet absolutt alle våre ansatte og hun har en egen evne til å nå frem til hver enkelt. Vi kan varmt anbefale Kundeserviceskolen som samarbeidspartner for å utvikle god kundekultur!»

Dagfinn Mundal, Country Manager HAKI Norge

HAVA GROUP

Fredrik & Louisa - Skin Tonic

"Det som er deilig for oss er at det blir en naturlig flyt på det hele når du kjører dette foredraget. Da blir dine ord, din set-up og din cast sammenfallende med våre kjerneverdier, ønsker og ambisjoner. Også er det konkret slik at vi har noe å jobbe med når vi kommer hjem!"

Jon Henrik Handley,  CEO HAVA GROUP

Vi har også jobbet med