Kurs og foredrag

SERVICE - SALG - SUPPORT - SAMARBEID

KOMMUNIKASJON - RELASJONSKOMPETANSE

EMOSJONELL INTELLIGENS

MENNESKEBEHANDLING

Les mer

Kurs


Ett kurs gir kompetanse og ny erfaring mens kurs over tid gir varige resultater! Målet er å bli mer robuste i møte med kunder og kolleger. Det er viktig å bli kjent med hva som styrker oss og hva som hindrer oss, og få verktøy som utvikler oss videre!


SERVICE - SALG - SUPPORT - SAMARBEID


Alle kurs skreddersys i samarbeid med kunden. Jeg er opptatt av kvalitet og forbereder meg godt i forkant for å bli kjent med bedriftens behov. Jeg kombinerer teori med relevante oppgaver og diskusjoner og tilpasser meg til ulike roller og bransjer.


Å få mennesker til å endre kommunikasjon og atferd er ingen "quick fix".  Kurs over tid anbefales fordi man kan trene i mellomtiden og dermed utvikle seg steg, for steg.


Vi har foreløpig kun bedriftsinterne kurs, men planlegger åpne kurs i årsskiftet 2025/2026.



Ta kontakt

Foredrag

Foredrag er en "Eye Opener" for å tenke nytt, starte refleksjoner og inspirere til endring. Jeg skreddersyr foredrag, ingen copy paste, kun ekte, engasjert og empatisk! 


Typiske temaer:

  • Kundemøtet er først og fremst et menneskemøte!
  • Fra service til begeistring og kundeopplevelse
  • Følelser i førstelinja - hvordan håndterer vi dette?
  • Relasjonell kommunikasjon og atferd
  • Emosjonell Intelligens, X-Faktoren i menneskemøtet
  • Internkommunikasjon og samarbeide på tvers
Ta kontakt

Hva sitter du igjen med etter kurs med meg?

Forståelse for kunden

Evnen å sette seg inn i kundens situasjon, perspektiv og følelse. Kunden ønsker å bli tatt på alvor, det lærer du!

Tryggere ansatte

Medarbeiderne blir trygge i i møte med ulike kunder og utfordrende situasjoner  Vi reflekterer, diskuterer

og trener!

Inspirasjon

Egne holdninger er avgjørende for bevisst kommunikasjon og atferd. Jeg inspirerer til endring

og egen utvikling!

Varige resultater

Menneskelige resultater påvirker de økonomiske. Jeg mener dette er

veien å gå for fornøyde

og trofaste kunder!

E-læring

Moderne videobasert

e-læringskurs

Tilgjengelig

Ta kurset når det passer deg på mobil, pc eller nettbrett.

Repetisjon for varig kunnskap

Tilgang til kurset i 1 år.

Brukervennlig

Gode eksempler og tydelige læringsmål.

Verdifull kunnskap

Relasjonskompetanse kommer  i tillegg til fag og produktkkunnskap og sikrer gode menneskemøter!

Pakkeløsning

Kurset kan kjøpes alene eller som pakkeløsning, bedrift eller privat.

Tverrfaglig

Passer alle bransjer og stillinger.

Bestill kurs

Bedriftsintern E-læring

Forslag til "blended learning"

Forankring

Innledende foredrag som skaper engasjement rundt E-Læringen.

E-læring

Deltagerne gjennomfører et fleksibelt og målrettet nettkurs i eget tempo.

Oppfølging

Vi møtes helst fysisk for å jobbe med relevante, skreddersydde oppgaver.

 Trening

Vi utdyper temaene, reflekterer og trener på det som er viktig i

deres hverdag.

Uansett bransje, det handler om mennesker!

Fag og produkt kan læres – menneskekompetanse må utvikles!