Kurs og foredrag
SERVICE - SALG - SUPPORT - SAMARBEID
KOMMUNIKASJON - RELASJONSKOMPETANSE
EMOSJONELL INTELLIGENS
MENNESKEBEHANDLING
Kurs
Ett kurs gir kompetanse og ny erfaring mens kurs over tid gir varige resultater! Målet er å bli mer robuste i møte med kunder og kolleger. Det er viktig å bli kjent med hva som styrker oss og hva som hindrer oss, og få verktøy som utvikler oss videre!
SERVICE - SALG - SUPPORT - SAMARBEID
Alle kurs skreddersys i samarbeid med kunden. Jeg er opptatt av kvalitet og forbereder meg godt i forkant for å bli kjent med bedriftens behov. Jeg kombinerer teori med relevante oppgaver og diskusjoner og tilpasser meg til ulike roller og bransjer.
Å få mennesker til å endre kommunikasjon og atferd er ingen "quick fix". Kurs over tid anbefales fordi man kan trene i mellomtiden og dermed utvikle seg steg, for steg.
Vi har foreløpig kun bedriftsinterne kurs, men planlegger åpne kurs i årsskiftet 2025/2026.
Foredrag
Foredrag er en "Eye Opener" for å tenke nytt, starte refleksjoner og inspirere til endring. Jeg skreddersyr foredrag, ingen copy paste, kun ekte, engasjert og empatisk!
Typiske temaer:
- Kundemøtet er først og fremst et menneskemøte!
- Fra service til begeistring og kundeopplevelse
- Følelser i førstelinja - hvordan håndterer vi dette?
- Relasjonell kommunikasjon og atferd
- Emosjonell Intelligens, X-Faktoren i menneskemøtet
- Internkommunikasjon og samarbeide på tvers
Hva sitter du igjen med etter kurs med meg?
Forståelse for kunden
Evnen å sette seg inn i kundens situasjon, perspektiv og følelse. Kunden ønsker å bli tatt på alvor, det lærer du!
Tryggere ansatte
Medarbeiderne blir trygge i i møte med ulike kunder og utfordrende situasjoner Vi reflekterer, diskuterer
og trener!
Inspirasjon
Egne holdninger er avgjørende for bevisst kommunikasjon og atferd. Jeg inspirerer til endring
og egen utvikling!
Varige resultater
Menneskelige resultater påvirker de økonomiske. Jeg mener dette er
veien å gå for fornøyde
og trofaste kunder!
E-læring
Moderne videobasert
e-læringskurs
Tilgjengelig
Ta kurset når det passer deg på mobil, pc eller nettbrett.
Repetisjon for varig kunnskap
Tilgang til kurset i 1 år.
Brukervennlig
Gode eksempler og tydelige læringsmål.
Verdifull kunnskap
Relasjonskompetanse kommer i tillegg til fag og produktkkunnskap og sikrer gode menneskemøter!
Pakkeløsning
Kurset kan kjøpes alene eller som pakkeløsning, bedrift eller privat.
Tverrfaglig
Passer alle bransjer og stillinger.
Bedriftsintern E-læring
Forslag til "blended learning"
Uansett bransje, det handler om mennesker!
Fag og produkt kan læres – menneskekompetanse må utvikles!
Bygg og eiendom
Eiendomsselskaper, bygg/anlegg, boligforvaltning, elektriske tjenester og produkter, VVS produkter og tjenester.
Support og kundeservice
Kundeservice og faglig support kobineres best med å skape gode menneskemøter.