Kundeundersøkelser

Jeg gjennomfører personlige og eksklusive undersøkelser   

for små og mellomstore bedrifter, B2B. 

 Kundene ringes og får mulighet til å gi ærlige og direkte svar, noe som fører til verdifull informasjon jeg ikke engang har spurt om.

Dette er utrolig nyttig for en bedrift som tar kundene på alvor og med ønske om å stadig utvikle seg videre.

Hvordan gjennomføres kundeundersøkelsen?

  1. Kunder utvelges for deltagelse
  2. Spørsmål utarbeides
  3. Kundene oppfordres til å delta
  4. Gjennomføring primært på telefon
  5. Mulighet for digital deltagelse
  6. Resultatrapport
  7. Presentasjon av undersøkelsen
  8. Forslag til videre utvikling

Hva får du ut av mine kundeundersøkelser?

Ærlige svar

Erfaringen er at kundene åpner seg under en god samtale, her kommer svar du ikke får frem selv.

Tips til forbedring

Basert på kundens svar får du konkrete tips for å øke kundenes tilfredshet og lojalitet. 

Kundetilfredshet

Vi måler både tilfredshet og lojalitet hos kundene. Dette gjør det enklere å måle utvikling over tid.

Plan for utvikling

Vi gir tips til utviklingsplan og vår unike erfaring er at kundenes tilfredshet og lojalitet øker hvert år!

En suksesshistorie!

HAKI Norge startet sin første kundeundersøkelse i samarbeied med meg i 2018. De økte sin kundetilfredshet og lojalitet fra år til år, fra god kundetilfredshet til toppscore i NPS (Net Promoter Score) gjennom årene!


Suksessoppskriften er at alle i bedriften har vært med på opplæring i kundeservice, kommunikasjon og samarbeid, samt work-shops om hvordan de kan utvikle seg videre.


Vi har gjennomført undersøkelser for HAKI Norge, Sverige og Danmark med økning av kundetilfredshet i alle land!

Bransjer jeg jobber med

Mine eksklusive kundeundersøkelser passer for små og mellomstore bedrifter som jobber B2B og gjennomføres i nært samarbeid med ledere i hele Norden, på norsk, svensk, dansk eller engelsk.