Kurs

Hva: Mestre egen kommunikasjon og atferd i alle typer kundesituasjoner. Har du en ambisjon om å tilby bedre kundeopplevelser, da kan vi gjøre veien kortere. 


Verdi:

  • Verdifulle kundeopplevelser
  • Trygge medarbeidere
  • Mestre alle typer kundesituasjoner
  • Relasjonsbyggende kommunikasjon og atferd


Internkurs

Vil du ha ansatte som er tryggere i egen kommunikasjon og utfordrende situasjoner?


Dette er et kurs vi tilrettelegger for den enkelte bedrift, team eller avdeling. Medarbeidernes behov og bedriftens ambisjonsnivå er utgangspunktet og vi blir enige om hva vi skal oppnå og hvordan. Kort/lang tid.

  • Hvorfor "undertjeneste"?

      Bevisst på egen kommunikasjon og atferd i møte med andre Mestre ulike kunder og utfordrende situasjoner Flere lojale kunderelasjonerMedarbeidere som er tryggere trives bedre
  • Hvordan jobber vi sammen?

    Hvem passer dette for?

  • Kjente problemstillinger og fagområder vi jobber med

    Describe the item or answer the question so that site visitors who are interested get more information. You can emphasize this text with bullets, italics or bold, and add links.

Åpent kurs

Vil du ha ansatte som er tryggere i egen kommunikasjon og utfordrende situasjoner?


Dette er et kurs vi tilrettelegger for den enkelte bedrift, team eller avdeling. Medarbeidernes behov og bedriftens ambisjonsnivå er utgangspunktet og vi blir enige om hva vi skal oppnå og hvordan. Kort/lang tid.

  • Hvorfor "undertjeneste"?

      Bevisst på egen kommunikasjon og atferd i møte med andre Mestre ulike kunder og utfordrende situasjoner Flere lojale kunderelasjonerMedarbeidere som er tryggere trives bedre
  • Hvordan jobber vi sammen?

    Hvem passer dette for?

  • Kjente problemstillinger og fagområder vi jobber med

    Describe the item or answer the question so that site visitors who are interested get more information. You can emphasize this text with bullets, italics or bold, and add links.

E-læring

Vil du ha ansatte som er tryggere i egen kommunikasjon og utfordrende situasjoner?


Dette er et kurs vi tilrettelegger for den enkelte bedrift, team eller avdeling. Medarbeidernes behov og bedriftens ambisjonsnivå er utgangspunktet og vi blir enige om hva vi skal oppnå og hvordan. Kort/lang tid.

  • Hvorfor "undertjeneste"?

      Bevisst på egen kommunikasjon og atferd i møte med andre Mestre ulike kunder og utfordrende situasjoner Flere lojale kunderelasjonerMedarbeidere som er tryggere trives bedre
  • Hvordan jobber vi sammen?

    Hvem passer dette for?

  • Kjente problemstillinger og fagområder vi jobber med

    Describe the item or answer the question so that site visitors who are interested get more information. You can emphasize this text with bullets, italics or bold, and add links.
  • For hvem = MÅLGRUPPE

    Describe the item or answer the question so that site visitors who are interested get more information. You can emphasize this text with bullets, italics or bold, and add links.

Andre tjenester

Vi hjelper bedrifter med å utvikle ansattes kommunikasjon og relasjonskompetanse for å skape eksepsjonelle kundeopplevelser og en sterk kultur for salg, service og samarbeid. Gjennom skreddersydde kurs og rådgivning gir vi praktiske verktøy som gir reelle resultater – engasjerte medarbeidere og mer fornøyde kunder.

Kundecaser

Hava Group

Haki Norge

Torp Hotell

Torp Hotell

Hava Group

Haki Norge

Gjennomføring

Slik jobber vi sammen

Vi hjelper bedrifter med å skape bedre kundeopplevelser og en sterk kultur for salg, service og samarbeid. Dette gjør vi ved å styrke  ansattes kommunikasjon og relasjonskompetanse med skreddersydde kurs praktiske verktøy som gir resultater – engasjerte medarbeidere og mer fornøyde kunder.


Service er da ikke så vanskelig, tenker du kanskje? Skal du lykkes må du se, høre og forstå kundene i alle typer møter. Ofte er det små grep som åpner døren til en ivaretatt kunde som føler seg verdifull. 

Behov

Plan

Action

Endring & vekst

Skal vi ta en prat?

Hei, Trine her!👋🏼Lurer du på hva jeg kan gjøre for deg? La oss ta en prat.

Contact Us

900 86 801


Trine@kundeserviceskolen.no