Kurs
Hva: Mestre egen kommunikasjon og atferd i alle typer kundesituasjoner. Har du en ambisjon om å tilby bedre kundeopplevelser, da kan vi gjøre veien kortere.
Verdi:
- Verdifulle kundeopplevelser
- Trygge medarbeidere
- Mestre alle typer kundesituasjoner
- Relasjonsbyggende kommunikasjon og atferd
Internkurs
Vil du ha ansatte som er tryggere i egen kommunikasjon og utfordrende situasjoner?
Dette er et kurs vi tilrettelegger for den enkelte bedrift, team eller avdeling. Medarbeidernes behov og bedriftens ambisjonsnivå er utgangspunktet og vi blir enige om hva vi skal oppnå og hvordan. Kort/lang tid.
Hvorfor "undertjeneste"?
- Bevisst på egen kommunikasjon og atferd i møte med andre Mestre ulike kunder og utfordrende situasjoner Flere lojale kunderelasjonerMedarbeidere som er tryggere trives bedre
Hvordan jobber vi sammen?
Hvem passer dette for?
Kjente problemstillinger og fagområder vi jobber med
Describe the item or answer the question so that site visitors who are interested get more information. You can emphasize this text with bullets, italics or bold, and add links.
Åpent kurs
Vil du ha ansatte som er tryggere i egen kommunikasjon og utfordrende situasjoner?
Dette er et kurs vi tilrettelegger for den enkelte bedrift, team eller avdeling. Medarbeidernes behov og bedriftens ambisjonsnivå er utgangspunktet og vi blir enige om hva vi skal oppnå og hvordan. Kort/lang tid.
Hvorfor "undertjeneste"?
- Bevisst på egen kommunikasjon og atferd i møte med andre Mestre ulike kunder og utfordrende situasjoner Flere lojale kunderelasjonerMedarbeidere som er tryggere trives bedre
Hvordan jobber vi sammen?
Hvem passer dette for?
Kjente problemstillinger og fagområder vi jobber med
Describe the item or answer the question so that site visitors who are interested get more information. You can emphasize this text with bullets, italics or bold, and add links.
E-læring
Vil du ha ansatte som er tryggere i egen kommunikasjon og utfordrende situasjoner?
Dette er et kurs vi tilrettelegger for den enkelte bedrift, team eller avdeling. Medarbeidernes behov og bedriftens ambisjonsnivå er utgangspunktet og vi blir enige om hva vi skal oppnå og hvordan. Kort/lang tid.
Hvorfor "undertjeneste"?
- Bevisst på egen kommunikasjon og atferd i møte med andre Mestre ulike kunder og utfordrende situasjoner Flere lojale kunderelasjonerMedarbeidere som er tryggere trives bedre
Hvordan jobber vi sammen?
Hvem passer dette for?
Kjente problemstillinger og fagområder vi jobber med
Describe the item or answer the question so that site visitors who are interested get more information. You can emphasize this text with bullets, italics or bold, and add links.For hvem = MÅLGRUPPE
Describe the item or answer the question so that site visitors who are interested get more information. You can emphasize this text with bullets, italics or bold, and add links.
Andre tjenester
Vi hjelper bedrifter med å utvikle ansattes kommunikasjon og relasjonskompetanse for å skape eksepsjonelle kundeopplevelser og en sterk kultur for salg, service og samarbeid. Gjennom skreddersydde kurs og rådgivning gir vi praktiske verktøy som gir reelle resultater – engasjerte medarbeidere og mer fornøyde kunder.
Kundecaser
Hava Group
Haki Norge
Torp Hotell
Torp Hotell
Hava Group
Haki Norge
Gjennomføring
Slik jobber vi sammen
Vi hjelper bedrifter med å skape bedre kundeopplevelser og en sterk kultur for salg, service og samarbeid. Dette gjør vi ved å styrke ansattes kommunikasjon og relasjonskompetanse med skreddersydde kurs praktiske verktøy som gir resultater – engasjerte medarbeidere og mer fornøyde kunder.
Service er da ikke så vanskelig, tenker du kanskje?
Skal du lykkes må du se, høre og forstå kundene i alle typer møter.
Ofte er det små grep som åpner døren til en ivaretatt kunde som føler seg verdifull.