Kurs

Ønsker du å bli tryggere i egen kommunikasjon og få verktøy til å håndtere ulike kunder og utfordrende situasjoner?


Da kan jeg hjelpe deg og bedriften slik at hverdagen blir enklere, kundene mer fornøyde og bedriftens omdømme styrkes.


Jeg er ekspert på relasjonsorientert kommunikasjon og atferd og er genuint opptatt av å skape gode menneskemøter gjennom kunnskap og engasjement!


Verdien av kurs:

  • Trygge medarbeidere
  • Smartere kommunikasjon
  • Effektive verktøy
  • Kunnskap om hvordan utvikle seg videre
  • Bedre relasjoner til kunder og kollegaer


Skreddersydde internkurs for bedrifter

Vil du ha ansatte som er tryggere i egen kommunikasjon med kunder og kollegaer?


Vi tilrettelegger for den enkelte bedrift, team eller avdeling. Medarbeidernes behov og bedriftens ambisjonsnivå er utgangspunktet for oppdraget og vi blir enige om hva vi skal oppnå og hvordan vi skal gjennomføre.


Vi er eksperter på relasjonsorientert kommnuikasjson og atferd og målet er alltid å skape gode menneskemøter!

  • Vanlige utfordringer som vi jobber med


    Eksempler på tema: 


    • Service og kundebehandling
    • Relasjoner og samarbeid
    • Bevisst kommunikasjon og atferd
    • Utfordrende samtaler
    • Holdningsendringer
    • Personlig utvikling og egenskaper
    • Kundeopplevelser
    • Personlig ansvar for språk og atferd

  • Eksempler på problemstillinger

    • Hva er god service her hos oss?



    Hvorfor kurs med Trine?

    • Trygghet og mestring blant ansatte
    • Mindre stress og konflikter
    • Økt trivsel og bedre kundebehandling
    • Erfaring med mennesker i krevende roller

    Med tydelig formidling får dere en trygg kursleder som møter folk der de er. Resultatet er tryggere ansatte, bedre arbeidsmiljø og kunder som merker forskjellen.

  • Hvem er kursene for?


  • Hvordan jobber vi sammen?

    Prosesss (Kort forklart)

    1. Kartlegg behov først
    2. Avklaring med ledelse og evt. team
    3. Praktisk undervisning med øvelser
    4. Mulighet for oppfølging eller minikurs

    Grundig forklart


    Steg 1 - Behovsanalyse



    Sammen kartlegger vi behovene i teamet eller avdelingen, og lager et kursopplegg som fungerer i praksis. Det kan være en halv dag, en hel dag eller en serie med samlinger. All undervisning er praksisnær og involverende.

  • Tema og fagområder

    Describe the item or answer the question so that site visitors who are interested get more information. You can emphasize this text with bullets, italics or bold, and add links.

Åpent kurs

Vil du ha ansatte som er tryggere i egen kommunikasjon og utfordrende situasjoner?


Dette er et kurs vi tilrettelegger for den enkelte bedrift, team eller avdeling. Medarbeidernes behov og bedriftens ambisjonsnivå er utgangspunktet og vi blir enige om hva vi skal oppnå og hvordan. Kort/lang tid.

  • Hvorfor "undertjeneste"?

      Bevisst på egen kommunikasjon og atferd i møte med andre Mestre ulike kunder og utfordrende situasjoner Flere lojale kunderelasjonerMedarbeidere som er tryggere trives bedre
  • Hvordan jobber vi sammen?

    Hvem passer dette for?

  • Kjente problemstillinger og fagområder vi jobber med

    Describe the item or answer the question so that site visitors who are interested get more information. You can emphasize this text with bullets, italics or bold, and add links.

E-læring

Vil du ha ansatte som er tryggere i egen kommunikasjon og utfordrende situasjoner?


Dette er et kurs vi tilrettelegger for den enkelte bedrift, team eller avdeling. Medarbeidernes behov og bedriftens ambisjonsnivå er utgangspunktet og vi blir enige om hva vi skal oppnå og hvordan. Kort/lang tid.

  • Hvorfor "undertjeneste"?

      Bevisst på egen kommunikasjon og atferd i møte med andre Mestre ulike kunder og utfordrende situasjoner Flere lojale kunderelasjonerMedarbeidere som er tryggere trives bedre
  • Hvordan jobber vi sammen?

    Hvem passer dette for?

  • Kjente problemstillinger og fagområder vi jobber med

    Describe the item or answer the question so that site visitors who are interested get more information. You can emphasize this text with bullets, italics or bold, and add links.
  • For hvem = MÅLGRUPPE

    Describe the item or answer the question so that site visitors who are interested get more information. You can emphasize this text with bullets, italics or bold, and add links.

Andre tjenester

Vi hjelper bedrifter med å utvikle ansattes kommunikasjon og relasjonskompetanse for å skape eksepsjonelle kundeopplevelser og en sterk kultur for salg, service og samarbeid. Gjennom skreddersydde kurs og rådgivning gir vi praktiske verktøy som gir reelle resultater – engasjerte medarbeidere og mer fornøyde kunder.

Kundecaser

Hava Group

Haki Norge

Torp Hotell

Torp Hotell

Hava Group

Haki Norge

Gjennomføring

Slik jobber vi sammen

Vi hjelper bedrifter med å skape bedre kundeopplevelser og en sterk kultur for salg, service og samarbeid. Dette gjør vi ved å styrke  ansattes kommunikasjon og relasjonskompetanse med skreddersydde kurs praktiske verktøy som gir resultater – engasjerte medarbeidere og mer fornøyde kunder.


Service er da ikke så vanskelig, tenker du kanskje? Skal du lykkes må du se, høre og forstå kundene i alle typer møter. Ofte er det små grep som åpner døren til en ivaretatt kunde som føler seg verdifull. 

Behov

Plan

Action

Endring & vekst

Skal vi ta en prat?

Vil du høre mer om hva vi kan gjøre for deg eller din bedrift? Ring, send en mail eller fyll ut skjemaet, så tar jeg kontakt.

Contact Us

900 86 801


Trine@kundeserviceskolen.no