Ja takk, jeg vil høre mer om Serviceskolen
E-Læring – Workshops – Fysiske kurs
Contact Us
Kunsten å lykkes i møte med andre
For å skape gode resultater gjennom møter med andre er det nyttig å kunne en del om mennesker. Ønsker du å gjennomføre et bra møte, oppnå salg, skape relasjoner, informere eller behandle en klage? Da er kunnskap om hva som gjør at vi bygger relasjoner, skaper tillit og hvordan vi møter ulike forventninger viktig kompetanse i tillegg til produkt eller fagkompetanse.
Dette kurset gir deg innsikt og kunnskap om hva som skal til for å lykkes i møte med andre mennesker internt eller eksternt uavhengig av hvilken rolle du har.
Noen fordeler med Serviceskolens E-Læring!
Ny kompetanse
Du får verdifull kompetanse om mennesker, som vil gjøre det lettere å lykkes i møte med andre!
Repetisjon
Du har tilgang til kurset og verktøyene i et helt år etter start. Repetisjon sikrer bedre læring!
Full fleksibilitet
Du kan gjennomføre kurset fra pc, mobil eller tablet, og når som helst gå inn og ut av kurset som det passer deg!
Service handler om:
Å gjøre noe for andre!
Service er engelsk og betyr tjeneste, altså noe du gjør for andre. De fleste er involvert i service gjennom sitt arbeid, internt eller eksternt.
Med dette følger det ulike forventninger til oss om hva dette handler om på hvilken måte det skal utføres og til hvilken tid. Hvordan vi møter disse forventningen er dessverre ofte tilfeldig. Å innfri andres forventninger kan være utfordrende da de kan handle om produkt, sak eller på det menneskelige planet.
Vi lærer deg hvordan du kan
møte ulike forventninger
på en god måte, hvordan du kan
kommunisere målrettet
og hvordan du kan
bygge gode relasjoner
både på kort og lang sikt!
Hva inneholder serviceskolen?
7 videobaserte leksjoner med relevant innhold innen service, kommunikasjon, relasjoner samt hvordan håndtere utfordrende mennesker eller situasjoner og samtidig ta vare på seg selv? Det er et moderne interaktivt kurs med målrettet kompetanse for å lykkes i møte med andre mennesker.
Du har produkt og fagkompetansen, vi gir deg verktøyene for å bruke dette på en bra måte i din jobb internt eller eksternt.
Hvordan deltar jeg på Serviceskolen?
Steg 1
Fyll ut kontaktskjema, vi tar kontakt for å høre mer om ditt eller bedriftens behov.
Steg 2
Vil du kjøpe E-Læring får du en personlig innlogging og du er i gang! Faktura betales før start. Du kan velge å kun ta E-Læringskurset eller velge Blended Learning for mer utbytte.
Steg 3
Blended Learning gir mulighet til å delta i digitale live workshops i etterkant av E-Læring for å dykke dypere inn i temaene og trene på praktiske service, salg eller klagehåndtering som passer de ulike deltakerne. Å utveksle erfaringer med andre gir ofte mange nye verktøy du kan bruke i din jobb.
Faglig ekspertise
Trine Rode Kristiansen er kursleder og eier av Serviceskolen. Hun samarbeider med psykolog og kommunikasjonsekspert og har 40 års erfaring fra salg, kundebehandling og opplæring og har jobbet i små og store nasjonale og internasjonale bedrifter. Trine er en erfaren kursleder som har holdt kurs for Confex i profesjonell kundebehandling i 18 år.
Hun får utrolige tilbakemeldinger fra fornøyde kursdeltagere om sin evne til å engasjere og formidle. Trine er også mamma og pårørende med 20 års erfaring fra utfordrende situasjoner, vanskelig kommunikasjon og stressrelaterte hendelser som kommer godt med når det handler om å møte alle typer mennesker på en god måte. For å bruke Trines egne ord: «Mine verdier handler om mennesker!»
Se hva våre fornøyde kursdeltakere sier
Meld din interesse og få tilgang til Serviceskolen!
Ja takk, jeg vil høre mer om Serviceskolen!
E-Læring – Workshops – Fysiske kurs